×
امروز یکشنبه 18 شهریور 1403 شمسی - Sep 08 2024 میلادی
تشکل ها

اولین جلسه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی سمنان برگزار شد .

در این جلسه که با حضور نمایندگان دستگاهای دولتی و کارشناسان و صاحبنظران حوزه گردشگری برگزار شد ، علی اصغر جمعه ای ، نائب رئیس اتاق سمنان گفت ؛ 
 به منظور ارائه و  بروز  نقش مشورتی  اتاق ایران  به قوای سه گانه کشور ، کمیسیونهای اتاق سمنان ازجمله کمیسیون گردشگری به ریاست اعضای هیئت نمایندگان وظیفه دارد تا با بکارگیری مشاوران مجرب در  حوزه های مختلف به ارائه راهکارهای مناسب برای تسهیل و حل مشکلات موجود  گام بردارد . 

 وی افزود :  کمیسیونها باید  از کلیه صاحبنظران بخش خصوصی و تشکلها و بخش دولتی در جلسات، نشستها و کارگروههای خود بهره گیری نماید تا در راستای بهبود محیط کسب و کار و اشتغال گامی هرچند کوچک در راستای اعتلای کشور و استانمان بردارد . 

 در ادامه احمد عجم حسنی ، عضو هیات نمایندگان اتاق سمنان و رئیس کمیسیون گردشگری اتاق سمنان ضمن خوش آمدگویی و تشریح برنامه و تقویم زمانی برگزاری جلسات کمیسیون به ظرفیتهای گردشگری استان اشاره کرد و گفت : 

استان سمنان یکی از استانهای کویری می باشد که علاوه بر جاذبه های گردشگری کویر لوت در جنوب سمنان، می‌توان از طبیعت سرسبز و خوش آب و ‌هوای آن در شمال و شمال شرق استان لذت برد. همچنین به‌علت تاریخی بودن این شهر، آثار باستانی متعدد دیدنی دارد که بیانگر قدمت سمنان است. اما در کنار همه این زیبائیها و ظرفیتها آنچنان که باید و شاید شناخته شده نیست و معرفی نشده است . 
وی اضافه کرد : بررسی ظرفیتهای گردشگری استان سمنان یکی از دستورات این جلسه می باشد که نظر دوستان  را در این باره خواهیم شنید . 

در ادامه رای گیری و انتهاب اعضای کمیسیون انجام شد و بر ضرورت آموزش و معرفی بومگردیها و صنایع دستی استان تاکید ویژه ای شد .