×
امروز شنبه 06 مرداد 1403 شمسی - Jul 27 2024 میلادی
پایگاه خبری

جلسه هیئت نمایندگان اتاق سمنان برگزار شد

دوشنبه هفتم خرداد اعضای هیئت نمایندگان اتاق سمنان برای بار سوم در سال جدید گرد هم آمدند .

در ابتدای این جلسه رئیس اتاق سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید ، حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان این ضایعه را به همه اعضا و خصوصا فعالان بخش خصوصی تسلیت گفت .
در ادامه این نشست  معماری با اشاره به سربلندی اتاق بازرگانی ایران در آزمون تحقیق و تفحص مجلس این رویداد را عامل مهمی در اثبات پاکدستی بخش خصوصی دانست و گفت : این اتفاق نقطه مثبتی در کارنامه اتاقهای بازرگانی ثبت کرد . 

علی اصغر جمعه ای ، نائب رئیس اتاق سمنان نیز با اشاره به همین مطلب گفت : در روزهای پایانی فعالیت مجلس یازدهم، گزارش تحقیق و تفحص از اتاق ایران در صحن علنی مجلس قرائت شد تا عملاً خط بطلانی بر شایعه‌سازی‌ها و دروغ‌پردازی‌هایی باشد که طی چند سال اخیر از سوی برخی افراد و گروه‌ها علیه پارلمان بخش خصوصی مطرح شده بود.


در ادامه این جلسه شیوه نامه اتاق مورد ارزیابی نهایی قرار گرفت و به تصویب اعضای هیات نمایندگان رسید . 
حمید علوی ، عضو هیئت رئیسه اتاق سمنان نیز در این نشست به امور فنی در بخشهای اداری اتاق اشاره کرد و گفت : ما باید با استفاده از مشاوران مجرب و کار آزموده در مسائل فنی خود را بیش از پیش مبرا از هر اشتباهی نماییم . 

 

سعید ترکمان ، دیگر عضو هیقت نمایندگان اتاق سمنان هم با ارائه گزارشی درباره مصرف انرژی در کشور بر این نکته تاکید نمود که باید در اسرع وقت با تشکیل کمیسیونهای مختلف نسبت به ارائه راهکارهای منطقی و درست در بحث انرژی ، صرفه جویی و ارتباط آنها با فرابورس را مورد توجه قرار دهیم . 

 

مهدی جعفری ، دیگر  نائب رئیس اتاق نیز  با اشاره به شیوه نامه استفاده از مشاوران متخصص را راهکاری برای شکوفا شدن هرچه بیشتر کمیسیونهای اتاق دانست و تقویت کمیسیونها و انجمنها را راهی درست برای عبور از مسائل صنفی و تولیدی برشمرد . 

 

در پایان فرج الله معماری ، رئیس اتاق سمنان از همراهی و همکاری خوب اعضای هیئت نمایندگان تقدیر کرد و اتاق سمنان را اتاقی منسجم و به دور از حاشیه دانست . 
وی گفت : این اتحاد و همدلی قطعا در مسیر رفع مشکلات فعالان بخش خصوصی راهگشا خواهد بود . 
اعضای هیئت نمایندگان اتاق سمنان سومین جلسه خود در سال ۱۴۰۳ را با  پیشنهاد سفر های دوره ای به شهرستانها و دیدار با فعالان شهرهای مختلف به پایان برد .