×
امروز پنج شنبه 01 آذر 1403 شمسی - Nov 21 2024 میلادی

مدارک لازم مربوط به تغییر مدیرعامل جهت اسکن و بارگذاری در سامانه کارت هوشمند بازرگانی

1-آگهی تغییرات هیات مدیره 2- کپی از تمام صفحات شناسنامه مدیر عامل جدید 3-کپی کارت ملی مدیر عامل جدید 4- گواهی عدم سوء پیشینه مدیر عامل جدید(نامه مربوط به این مورد توسط سامانه در هنگام ثبت نام در اختیار شما قرار می گیرد) 5-گواهی امضاء(فرم دال) مدیر عامل جدید(فرم مربوط به این مورد توسط سامانه در هنگام ثبت نام در اختیار شما قرار می گیرد) 6- کارت پایان خدمت یا معافیت مدیر عامل جدید 7-مدرک تحصیلی مدیر عامل جدید 8- فرم مشخصات بازرگانی(جهت دریافت این فرم کلیک نمایید) 9- اظهار نامه ارزش افزوده سال قبل تا به کنون (به دلیل حجم و تعداد صفحات زیاد احتیاج به اسکن نداشته و در زمان تحویل اصل مدارک آنرا به همراه داشته باشید) 10- اصل کارت بازرگانی 11- عکس پرسنلی با کیفیت مناسب   توجه:در صورت ثبت نام با اطلاعات نادرست و ناکافی مسئولیت تاخیر در دیرکرد صدور کارت به دلیل حذف اطلاعات نادرست و جایگزینی اطلاعات صحیح بر عهده متقاضی خواهد بود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مستندات لطفا بر لینک ذیل کلیک نمائید لینک ۱ لینک۲

جهت ورود به سامانه کارت هوشمند بازرگانی و آغاز ثبت نام لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید.