×
امروز جمعه 27 مهر 1403 شمسی - Oct 18 2024 میلادی
پایگاه خبری

دوباره می آئیم برای سربلندی ایران




در همه نظام‌های سیاسی موجود، انتخابات واجد ارزشی حیاتی است، چرا که مظهر اقتدار ملی و محل اتکای نظام اسلامی به مردم تلقی می‌شود.  
اینبار با توجه به موقعیت حساس کنونی کشور، انتخاباتی سرنوشت ساز پیش رو داریم ، که بی شک نقش تعیین کننده‌ای در عرصه سرنوشت ، اقتدار ، اقتصاد ، معیشت و امنیت کشور عزیزمان دارد. 
 لذا حضور آحاد مردم در پای صندوق های رای، مایه پیشرفت و سربلندی ایران عزیزمان به ویژه در حوزه اقتصاد و تولید خواهد بود. 
 فعالان اقتصادی استان سمنان نیز همچون همیشه خود را موظف به حضور پرشور در انتخابات دانسته و در روز پانزدهم تیرماه حضور حداکثری در انتخابات خواهند داشت.  
در همین راستا اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی و خانه صنعت و معدن استان سمنان از تمامی تولید کنندگان ، فعالان اقتصادی، تجار و آحاد جامعه دعوت می نماید تا  با نقش آفرینی بی بدیل خود در روز جمعه 15 تیرماه ، شاهد انتخاب رئیس جمهوری مقتدر باشیم .  
بی شک حضور حداکثری مردم بویژه فعالان اقتصادی به عنوان بازوی توانمند رونق و تولید ، در پای صندوق های رای ، بار دیگر اثبات خواهد کرد که حضور و مشارکت در انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق ملی مردمی است که لایق روزهای خوب ، آسایش ، عزت و اقتدارند . 
 باور کنیم که حضوری پر شور می تواند نوید بخش گشایش های اقتصادی در این کشور و گذر از روزهای ناخوش اقتصاد باشد . 
 بی تردید آنچه نظام اسلامی ما را از گزند آسیب های داخلی و خارجی مصون می دارد مشارکت پرشور و حداکثری مردم در صحنه های مختلف از جمله حضور در پای صندوق های رأی است .  
دوباره می آئیم ، 
 
وعده دیدار ما روز جمعه پانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ . 
 
اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان سمنان  
خانه صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان